شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۵
تیر

درست در لحظه ای که همه فکر می کردن شاززز قرار نیست امسال مرحله ۲ بگیره ما وظیفه خودمون دیدیم که خلاف این رو نشون بدیم :))

البته بنا به دلایلی (که در پایین پست می گم) امسال نتونستیم مرحله ۲ تستی برگزار کنیم اما در عوض ۴ تا سوال تشریحی زیبا براتون آماده کردیم!

سوالات روز سه شنبه این هفته ساعت ۸ صبح بر روی سایت و کانال قرار خواهند گرفت و شما می تونید از خودتون آزمون بگیرید. جواب سوالات رو هم چند روز بعد منتشر می کنیم.
 

ما از اول قصد داشتیم آزمون مرحله ۲ جالبی (تستی و تشریحی) برای شما برگزار کنیم. حتی وقتی که در حال طرح سوالات مرحله ۱ شاززز بودیم تعدادی از سوالات اضافی رو هم برای مرحله ۲ تستی کنار گذاشتیم. اما وضعیتی پیش اومد که متاسفانه نتونستیم به هدفمون برسیم. به خاطر وضعیت غیرمنتظره بیماری کرونا برنامه زمانی خیلی رویداد ها تغییر کرد از جمله اینکه  زمان آزمون انتخابی تیم ما دقیقا همزمان با مرحله ۲ شد و بنابرین وقت کافی برای طرح سوالات تستی نداشتیم و حتی نمی تونستیم دور هم جمع بشیم که سریع آزمون رو جمع و جور کنیم. از طرفی نمی خواستیم این رسم خوب برگزار کردن مرحله ۲ شاززز به فراموشی سپرده بشه پس تصمیم گرفتیم حداقلی که در توانمون هست رو انجام بدیم.

 

امیدوارم که از سوالات لذت لازم و کافی رو ببریدlaugh

آپدیت ۱ : سوالات را از اینجا ببینید.

  • طلاهای دوره ۲۹