شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۰ ثبت شده است

۲۸
آذر
مثل همیشه سلام بچه ها !

آزمون اینترنتی آزمایشی مرحله ۱ قراره چهار شنبه ی همین هفته‌ ( ۳۰ آذر‌ )‌ برگزار شه .

زمانش ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر و آدرس جایی که باید توش امتحان داد همsh44zzz.gigfa.comه .
البته اون آدرسه از سه شنبه آماده میشه .

فقط ( اگه زحمتی نیست و اینا‌ ) قبل از شروع آزمون ثبت نام کنین . ( برای شرکت باید ثبت نام کرد حتما )
ثبت نام هم تو همون آدرسه ( بدیهیه که وقتی از سه شنبه آماده میشه ، از سه شنبه به بعد باید ثبت نام کرد ) .

شاد و خوش و خرم و موفق باشین 




الان سایت آماده شده و می تونین توش ثبت نام کنید! (دقت داشته باشید که این تاخیر ها فقط به خاطر شروع ناگهانی دوره تیم ما بود و همچنین تاخیری که در اعلام نتایج رخ خواهد داد :-سوت)


دقت داشته باشید که فقط کسایی که تا الان برگه هاشون وارد سیستم شده فقط می تونن رمز رو دریافت کنن و گزینه های وارد شده خود را ببینند. پاسخ های درست بعد از آزمون در دسترس خواهد بود!

(به علت ناتوانی گیگفا در ارسال میل فعلا باید صبر کنید تا بتونید از این قسمت استفاده کنید!)


ساعت آزمون اینترنتی هم به ۵ بعد از ظهر تغییر یافت!




آزمون اینترنتی هم به خوبی و خوشی برگزار شد! همونطور که فهمیدین هم سوال ۶ حذف شده بود ولی سوالای دیگه مشکلی نداشتن.


نظرات هم باز شده!


پاسخ نامه هم به زودی می ذاریم!گذاشتیم! الان تو قسمت بالای سایت هم لینک به سوالات و هم لینک به پاسخنامه وجود دارد!



نتایج آماده شده ، اما gigfa خراب شده ظاهرا و باید تا درست شدنش منتظر باشید.

  • شااززز منگولیا
۱۷
آذر
سلام بچه ها!

قرار شد یه سری نکات رو در مورد آزمون شبه مرحله ۱ یاد آوری کنم. تاریخش که همون جمعه ۲۵ ه آذر ه که گفته بودیم زمانش هم ۳ ساعت. ترجیحاً ۹ تا ۱۲ صبح ولی اگر بنا به تصمیم نماینده دیرتر شد هم مشکلی نداره. تعداد سوالات هم مثل مرحله ۱ پارسال ۳۰ تاست. سختی و مدل امتحان هم سعی شده تو همون مایه ها باشه.

 اونایی که مدرسه شون تو لیست اومده که خودشون رو با نمایندشون هماهنگ کنن. اونایی هم که مدرسه شون نیومده هر چه سریع تر یه آدمی جور کنن برای مدرسه شون. وقت خیلی کمه و احیاناً اگر هم نماینده به ما میلی ارسال نکرده سریع تر به نماینده یاد آوری کنن. (هماهنگی با نماینده ها وقت می خواد اگر دیر به ما میل بدن نمی تونیم قبول کنیم!) دقت کنید که  جمعه هفته بعد امتحان برگزار میشه! سریع باشین!‌

حالا به هر حال اگر کسی نتونست نماینده جور کنه یا نماینده اش مورد قبول واقع نشد‌ (!) میتونه تو امتحان آنلاینی که احتمالن دو سه روز بعدش برگزار میشه شرکت کنه. مثل پارسال نطرات هم بسته میشه تو این دو سه روز که کسایی که دادن در مورد سوالا بحث نکنن و امتحان آنلاین هم جنبه امتحان واقعی رو داشته باشه! ولی خب واضحه که امتحان حضوری خیلی با ارزش تره! 

این هم لیست مدارس:

هاشمی نژاد مشهد(۱ و ۲)، فرزانگان مشهد(۱ و ۲ و ۳)، شهید اژه‌ای اصفهان(۱ و ۲)، شهید صدوقی یزد، فرزانگان یزد، ابن سینا مهریز، علامه حلی تهران(۱ و ۳ و ۴)، فرزانگان تهران، شهید سلطانی کرج، فرزانگان کرج، شهید بابایی قزوین، فرزانگان قزوین، شهید دستغیب شیراز(۱ و ۲)، فرزانگان شیراز، علامه حلی کرمان، فرزانگان کرمان، علامه حلی همدان، فرزانگان همدان، علامه حلی اراک، فرزانگان اراک، فرزانگان رشت، موسسه موج المپیاد بوشهر، علامه طباطبایی، نخبگان علامه طباطبایی، انرژی اتمی، سلام تجریش، سلام ایران زمین، سلام زین الدین، سلام یوسف آباد، سلام دیباجی، دبیرستان مهرآیین، دبیرستان امام صادق(ع)، دبیرستان شهید بهشتی شهر ری


(این لیست به محض رسیدن درخواست نمایندگی به روز خواهد شد!)

موفق باشین!




به علت درخواست مدارس و این که یک سری مدارس برای روز جمعه مشکل دارند، تصمیم بر این شد که مدرسه ها بتوانند آزمون رو توی روز پنج شنبه (۲۴ ام آذر) هم برگزار کنند!

(نگران تقلب هم نباشین بسته شدن نطرات باعث میشه که سهوا تقلبی صورت نگیره هم چنینواضح ه که تقلب در امتحان آزمایشی به نفع هیچ کس نیست! چون امتحان آزمایشی فقط برای مقایسه کردن خود با دیگرانه و کسی چنین کاری بکنه در واقع ۳ ساعت وقت خودش رو هدر داده!)




سوالات به نمایندگان ارسال شد!

البته با تشکر از سید حامد ولیزاده، محمدرضا ملکی، محمد امین قیاسی و سامان سامی که اونا هم تو طرح و تست سوالا به ما کمک کردن!




نظرات بسته شد!

نظرات تا بعد آزمون اینترنتی که چند روز بعد برگزار می گردد بسته خواهد بود! اگر به مشکلی برخوردید یا سوالی داشتید نظر را بدهید! ما می خوانیم فقط دیده نمیشه! (اگر هم واجب بود میل کنید!)

  • شااززز منگولیا
۰۷
آذر
سلام!

اول به خاطر این که یه مدتی که فعالیت ما کم شده معذرت می خوام! البته این رو هم باید بگم که بخش زیادی از فعالیت شاززز بستگی داره به خواننده ها که به نظرم بچه های امسال یه ذره کمتر فعال هستن و شده که چند روز بگذره و هیچ نظری داده نشه!

از این حرف ها که بگذریم برم سراغ اصل مطلب! قرار شده که یک آزمون آزمایشی مرحله 1 برگزار کنیم! این آزمون به صورت حضوی برگزار میشه یعنی هر کس تو مدرسه ی خودش آزمون رو میده و  جواب هاش رو برای ما میفرسته. فقط برای این که آزمون واقعا جنبه ی آزمون داشته باشه باید از هر مدرسه یک فرد معتبر (مدیر،معاون،معلم،المپیادی های قدیمی مدرسه، خلاصه یه فرد معتبر) به ما معرفی شه که مسئول برگزاری آزمون و فرستادن جواب ها به ما باشه. برای معرفی هم اون فرد باید میل بزنه به sh44zzz[at]gmail[dot]com تا ما یک سری هماهنگی رو با اون فرد انجام بدیم. (به احتمال زیاد آزمون به صورت اینترنتی هم برگزار میشه تا افرادی که در مدرسشون نماینده ای ندارن هم بتونن در آزمون شرکت کنند. البته این آرمون یکی دو رور بعد از آزمون حضوری برگزار میشه.)

درباره ی خود آزمون هم بگم که اگه همه چیز درست پیش بره ، آزمون روز 25 ام آذر ساعت 9 برگزار میشه. تعداد سوال های آزمون 30 تاست. کارنامه های افراد هم به نماینده ی جایی که شرکت کردند فرستاده میشه ، یعنی به صورت عمومی منتشر نمیشه البته به احتمال زیاد یه سری آمار کلی رو به صورت عمومی اعلام میکنیم.

این رو هم بگم که سعی کنید هر چه زودتر نمایندتون رو پیدا کنید تا همه چیز با روال عادی پیش بره. همچنین سعی کنید حتما در آزمون شرکت کنید تا هم خودتون با شرایط امتحان آشنا بشید و هم آمار دقیق تری به دست بیاد.

خب دیگه همین ، موفق باشید!

  • شااززز منگولیا