شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۲
فروردين

سلام , امیدوارم همگی خوشحال باشین و حالتون خوب باشه


بنابر رسم هر سال , امسال هم یه آزمون تستی برای آمادگی مرحله ۲ قراره که برگزار بشه


آزمون تستی پنجشنبه ۸ صبح شروع می شود و تا جمعه ادامه دارد طول آزمون هم سه ساعت و نیم هست و امتحان حدودا ۲۵ سوال دارد! (۲۴ و ۲۵ فروردین!)


آزمون برای مدارس در تاریخ ذکر شده قابل برگزاری است ! و برای بقیه دانش آموزان قابلیت آزمون دادن آنلاین وجود دارد (ولی ترجیح این است که برای جدی و رسمی بودن آزمون با مدرستون هماهنگ امتحان بدین) و این که مدارسی که میخواهند شرکت کنند به sh44zzz@gmail.com ایمیل بزنند و نام مسئول و نام مدرسه و اسامی دانش‌آموزان شرکت‌کننده رو به ما بگن و ما پنج شنبه بهشون و یا کمی زود تر سوالات و پاسخ برگ را میل میزنیم !


و برای کسانی که آنلاین شرکت میکنند شما میتوانید هر بازه ی ۳ ساعت و نیمی را در طول گفته شده انتخاب کنید و در آن آزمون دهید (مثل یوساکو). توجه کنید به محض اینکه وارد فضای آزمون شوید (دکمه ورود را در صفحه آزمون بزنید) و آزمون آنلاین شروع شده باشد (امکان آزمون آنلاین)، آزمون شما شروع میشود و ۳ ساعت و نیم وقت خواهید داشت. وحتما حواستون باشه که حتما باید دکمه ذخیره پاسخ نامه را اکیدا قبل از اتمام آزمونتان بزنید. سایت امتحان هم اینجا است. در اینجا ثبت نام کنید!!


همچنین به علت نزدیکی به مرحله‌ی ۲ ، ما نتایج رو تا مرحله‌ی ۲ اعلام نخواهیم کرد و صرفا کلید رو در اختیار شما خواهیم گذاشت و پس از مرحله‌ی ۲ نتایج رو به مسئولین مدارس و شرکت‌کنندگان آنلاین خواهیم داد.


همچنین این که آزمون واقعا تلاش شده که با کیفیت باشه پس حتما و حتما به دوستانتون هم بگید که شرکت کنند

خب حالا جدا از امتحان تستی مرحله ۲ بسیار نزدیکه!! پیشنهاد میشه که این دوتا پست رو بخونین که واقعا کاملند!

جواب های امتحان تشریحی فردا گذاشته میشود و برگه های تصحیح شده تلاش میشود هر چه زود تر به شما ارسال شود!


نکات ایمنی امتحان دادن


نکات روز قبل مرحله ۲ ای


علاوه بر اینا یه سری نکته هایی رو هم میشه اضافه کرد!!

سر امتحان راحت باشید

هر وقت یاد این حرف افتادید یک پله راحت تر باشید و راحت تر بشینید , سر آزمون اصلا به اتفاق هایی که دورورتون میافته توجه نکنید , جوری روی سوالات فکر کنید که انگار اطرافتون هیچ خبری نیست و خودتونید و خودتون !

قبل از آزمون یک روند فکری برای خودتون مشخص کنید

مثلا بعضی از آدم ها روی ایده هایی که هست فور میندازن , یا مثلا هر چیزی که روش فکر میکنند رو روی کاغذ میارن که هر وقت خواستن بتونن ادامش بدن البته این کارها برای سوالاتی که گیر کردین کاربردیه و اگه اونقد مسلط هستین آنچنان به این کارها نیاز نیست ! یا یه کار دیگه ای که میشه کرد اینه که برای اثبات یه قضیه ای که هیچ ایده ای برای شروعش ندارین تلاش کنین که حکم مساله رو نقض کنید , اون موقع است که سوال خودش نقطه ضعفش رو بهت نشون میده و تو ابزار حلش رو پیدا میکنی

به خودتون باور داشته باشین

باور داشتن به اینکه شما توانایی قبول شدن رو دارید و مرحله دو هم چیز خاصی نیست واقعا از مهم ترین ویژگی هایی هست که هر فرد امتحان دهنده داشته باشه که حتی بازدهی رو چند برابر میکنه!

ارتباط بین آزمون تستی و تشریحی

آزمون تستی شما هر چی هم بشه هر چقد هم خراب کنید , بودند کسایی که این فکر رو میکردند و بخاطر همین تشریحی رو خراب کردند در حالی که کمی بهتر میدادند قبول میشدند , و به طور کلی باید دو آزمون رو مستقل از هم دیگه بدین حتی صفر هم بشین تستی به عنوان یه المپیادی موظفید که تشریحی رو خوب بدید!! , پس بدین ترتیب بعد از آزمون تستی هر فردی که بهتون گفت آزمون رو خیلی خوب داده شما نباید اهمیت بدید ...!

توکل به خدا رو هم از دست ندید!!

همیشه حواستون باشه که همه دنیا هم در برابر شما باشند , شما اگه بخواید بزرگترین پشتیبانی که میتونه باشه رو دارید ...


در من بدمی من زنده شوم

۱
جان چه بود ۱۰۰ جان منی



بروزرسانی:

به علت مشکلات سایت، امکان شرکت آنلاین تا ساعت ۱.۵ بعدازظهر ممکن نیست.

پ. ن :‌درست شد

بروز رسانی:

کلید آزمون تستی رو از اینجا ببینید!!

گزارش آزمون : ( آزمون از 92 نمره )

* 1 نفر بیشتر از 50
* 7 نفر بیشتر از 40
* 19 نفر بیشتر از 30
* 35 نفر بیشتر از 20
* 58 نفر بیشتر از 10
* 63 نفر بیشتر از 0
  • حمید رضا هدایتی
۱۰
فروردين
سلام همگی

اول چند کلمه ای راجع به شاززز صحبت دارم

ما شازززی ها, قبل از عید برنامه داشتیم که کلی امتحان عملی و تئوری در اختیار بقیه قرار بدیم و خب تقریبا سوالات چندین امتحان هم آماده بود ولی خب ...


توجه کنید که اگر شما عزیزان کم توجهی کنید به این موضوع ، انگیزه ما هم کم خواهد شد!!!

دومین آزمون تئوری هم برای آمادگی مرحله دو نوشته شده که میتونید از لینک زیر دانلودش کنید امیدواریم استفاده کنید , آپدیت های پست قبلی را هم دنبال کنید , و مشکلات این آزمون رو هم در نظرات همین پست اعلام کنید (اول تمامی سوالات را بخوانید تا مشکلاتتان را بتوانید بپرسید)

این آزمون رو در یک بازه ۵ ساعت از خودتون امتحان بگیرید و پاسخنامه تون رو در صفحه A4 عکس بگیرید و با عنوان "اسمتون - مدرستون-پایه تحصیلی تون-theory2"  برای ما ارسال کنید تا جواب ها را تصحیح کنیم!


لینک دانلود


از پا در آمدیم و نیامد به دست، یار

پشت امید بر سر این آرزو شکست


  • حمید رضا هدایتی
۰۷
فروردين

سلام. سال نوتون مبارک =))
امیدوارم تا اینجا بهتون خوش گذشته باشه و به خوبی ازش استفاده کرده باشین.


قرار بود تو تعطیلات عید یه سری آزمون بذاریم!

آزمون اول عملی هست که از چهارشنبه صبح دوروز فرصت دارید که توش شرکت کنید (تو یه بازه پنج ساعته). جاج امتحان جاج دوره تابستونه و سوالا هم متناسب با زمانیه که توشیم!

آزمون دوم تئوریه که از جمعه صبح در اختیارتون قرار میگیره. یه بازه پنج ساعته فرصت دارید که آزمون رو بدید و سپس پاسخنامه ها رو تا ساعت 24 شنبه برامون بفرستین تا تصحیح بشه!

اطلاعات بیشتر رو تو همین مطلب اعلام می‌کنیم.

شما هم به دوستاتون بگید حتما!!


خوش باشید :)


آپدیت:
آزمون عملی چهار سواله است و چهار ساعت و نیم برای شرکت در آن فرصت دارید ;)

برای شرکت میتوانید در اینجا ثبت نام کنید. سوالات آزمون اینجا هست !!!


 آپدیت ۲:
آزمون تا ۱۲ شب شنبه تمدید شد !!


  • ایمان غلامی