شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خداحافظی دوره ۲۹ ایا

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ

فرض کنید یک سال به عقب برگشتیم بعد یک هفته به جلو رفتیم. توی چنین روزی بود که دوره ۲۸ ایا خداحافظی کردن و ما شروع کردیم. یادم میاد که به ابولفضل گفتم که تو متن سلام ما رو بنویس من خداحافظی رو می نویسم. اونموقع فکر نمی کردم انقدر زود نوبت خداحافظی ما هم برسه! 

سال ما،‌ سال عجیب و جالبی بود. از اون تی(Teeworlds) زدن های وسط کانتست گرفته تا کلاس های ۱۲ ساعته کیان و کانتست سی اف ۲۴ ساعته! بعد از اون هم رسیدیم به ioi که با وجود اینکه غیرحضوری بود (هعی سنگاپور...) و کسری می گفت که خوش نمی گذره، مسئولین (مرسی پیمان) همت فراوان کردن و به هممون خیلی خوش گذشت.

برای ما یک سال پر از تجربه های به یاد موندنی بود. برای شاززز هم خب... به نظر میاد که شاززز امسال دستاورد های جدیدی داشته. به عنوان مثال می تونم به بات تلگرام شاززز، gtoi، کانتست میکر (کانتست های روزانه توی گروه سی اف شاززز) ، ماواک و ... اشاره کنم. جا داره از حمیدرضا کلباسی و میکاییل قربانی هم تشکر کنیم که هم سال خودشون هم سال ما خیلی خیلی به شاززز کمک کردن‌ (تعداد زیادی آدم های دیگه هم بودن که نمی تونم یکی یکی اسم ببرم. ببخشید!)

در این بین دو تا کانتست عملی، یک مرحله ۱ تستی و مرحله ۲ تشریحی هم برگزار کردیم. یک سری کار های جانبی دیگه هم کردیم. مثلا برنامه سوال شب رو موفق شدیم یک هفته ادامه بدیم. آرشیو سوالات همه این ها رو می تونید توی سایت ببینید.

وقتی ما فعالیتمون رو توی شاززز شروع کردیم کلی انگیزه داشتیم. سوالات تمام امتحان هایی که برگزار می کردیم رو خودمون طرح می کردیم و خلاصه اینکه خیلی فعال بودیم. اما بعد از یک مدتی دیدیم که به اندازه ای که انتظار داریم از کار هامون استقبال نمیشه و خب این باعث شد که انگیزه و فعالیتمون کم بشه. می خوام این رو بگم که اگه شما می خواین شاززز با قدرت به مسیر خودش ادامه بده بیاید همه با هم همت کنیم و شاززز رو به همه جهانیان بشناسونیم. هر چقدر آدم های بیشتری از کار های شاززز استفاده کنن بچه هایی که اون پشت دارن برای شاززز کار می کنن هم بیشتر انرژی می گیرن! همچنین توی این کامنت ها از طلا های جدید امسال بخواید که بیشتر کانتست بذارن و فعال باشن(هر چه دلت تنگتون می خواد بگین خلاصه).

به طور خاص من آدمی بودم که توی مسیر المپیادم از شاززز استفاده فراوان بردم و یک احساس مسئولیتی برای بهتر کردن شاززز داشتم. من شدیدا دوست دارم که این سیکل (کسایی که شاززز بهشون کمک کرده به شاززز کمک کنن) حفظ بشه تا هم شاززز هم المپیاد کامپیوتری ها روز به روز قوی تر بشن. 

قدیمی ها میرن و جدید ها میان. در این بین چیزی که می مونه شاززز هست! نوبت ما هم تموم شد.

خداحافظ :))

نویسنده :‌ شایان پردیس

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • طلاهای دوره ۲۹

نظرات  (۷)

  • برنز امسال
  • خییلی ممنون. کلن شاززز رو من دهم که اصلا معلم نداشتیم، استفاده می کردم و چیزایی جالب ازش میشد در آورد.

    ایده خوبی که باید اجرا شه (و باید بهش فکر شه) اینه که آموزش مباحث حول برنامه نویسی (الگوریتم ها) به صورت ویدیویی توسط بچه های طلا در بیاد. ایده خوبیه و اگه حتی این موضوع رو به هفته ای یه جلسه در بیارن بازم برای یه سری از بچه ها مناسبه.

    در کل هدف یه انجمن المپیادی درست حسابی برای المپیاد باید تلاش برای ایجاد عدالت آموزشی باشه (حتی 1 درصد)

     

    یاعلی

    دلمون براتون تنگ میشه (: موفق باشید

    کم‌دستاورد باباته:(

    داوود باید از همتون بیشتر کاری بکنه

    درود بر شما :)

  • فریدون زندی
  • کلی اشک...

    سلام
    دستتون درد نکنه
    خیلی خوب بودید
    فک میکنم پر دستاورد ترین سال بین سالای اخیر بودید
    امیدوارم gtoi هم زودتر کامل کنید
    امیدوارم سال دیگه هم به این خوبی باشه (هر چند من که با وجود بیشتر مساوی 4 تا دهم چشمم آب نمیخوره)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی