شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۸۷ ثبت شده است

۲۸
خرداد
سلام
چون یه سری آدم هی از اعتراض کردن و این چیزها می پرسیدن, من به عنوان یه موجود اعتراضی (!) تجربیاتم را در اختیارتون می ذارم P:
اولش این که شاید بد نباشه پا شین برین تهرون (تهران!) ولی واقعا لازم نیست! به شخصه از فناوری فاکس استفاده کردم D: میتونین مطمئن باشین اینها اونقد بی کار هستن که همه اعتراض ها را نگاه کنن P:
برین یه سری چرت و پرت بنویسین دیگه! من پارسال کارنامه ریاضیمو هم گرفتم, بعد دیدم ریاضی ها همون طوری نمره دادن که فکر می کردم، بعد دیدم کامپیوتری ها رسمن هرجا حال نکردن -0- دادن D:
اعتراض نوشتن هم که کاری نداره. برین جواب هاتون را با یکی چک کنین، بعد اگه سوالی بود که به نظرتون نمره ای که بهش دادن کمتر از اون چیزی که باید می دادن، اعتراض کنین که من مثلا همه سوال را نوشتم، یه جا را یادم رفته، چرا -0- دادین؟؟ و راهتون را سعی کنین براشون توضیح بدین.
کلن که من سر امتحان های دوره هم کمتر سوالی بود که اعتراض نکرده باشم. و خوب از همه به جز یه نفر نمره ی بیشتری گرفتم D:
(حالا ملت می گن این با شارلاتان بازی رفته تو دوره!) ولی خوب مثلن نوشتم بازگشتی این کار را می کنیم. طرف این کلمه "بازگشتی" را ندیده، کلن 2 نمره میده برا ایده!! از اون جایی که همین ها هستن که مرحله دو را هم تصحیح می کنن، کاملن بدیهیه که ممکنه اعتراضتون قبول بشه، پس امیدوار باشین! فقط یه چیزی که مصحح ها بالطبع کور نیستن! پس سعی نکنین با چرت و پرت گفتن یا پیچوندن نمره بگیرین.
فقط من در عجبم که تو این فرمی که تو سایت هست, کجاش باید اعتراض بنویسی؟؟ (من که اعتراض کردم، راهمو توضیح دادم، مقدار خوبی هم گفتم خیلی نامردین! من تهه آی-کیوَم D: احتمالا باعث مسرت کل باشگاه شدم D:)
پارسال گفتن تهه کارنامه جا هست اونجا بنویس.
امسال سیستم اعتراض فرق داره یه کمی، شما یه ایمیل می زنید و می گین کارنامتون را بدند، بعد اگه خواستین باز ایمیل (یا فکس) بزنین، راهتون رو توضیح بدین، و بگین برگه تون رو دوباره تصحیح (نمره دهی!) کنن D:

کلن که می تونین تا آخر دوره ی نقره-طلا منتظر جواب باشین D:
به من وقتی دوره شروع شده بود خبر دادن, به یکی دیگه هم تو مهر نامه فرستادن گفتن قبول نشدی :))


پی نوشت: بالطبع منظورم از یکی که باهاش جواب چک کنین یه آدمیه که می دونه المپیاد چیه و سوادش از خودتون بیشتره!
  • شااززز منگولیا
۲۶
خرداد
به نام او...

سلام
یه کم بیشتر از یه سال میشه...، اومدیم به شاززز سر بزنیم؛ و دیدیم : خداحافظ ...
ما می خواهیم دوباره شاززز رو راه بندازیم D: البته که هیچ وقت مثله اولش نمی شه D: ولی موقعی که ما المپیاد می خوندیم شاززز رو دوست داشتیم، امیدواریم شما هم دوستش داشته باشید ;)

اگه حرفی، پیشنهادی، نظری، چیزی دارید، می تونین نظر بذارین D:

راستی برگه های مرحله دوم تصحیح (نمره دهی!) شدند، ظاهرا کف هم معلوم شده و به زودی نتایج روی سایت باشگاه اعلام می شه.


پی نوشت : firefox3 به زودی release (فارسی اش چی میشه؟) میشه به همین مناسبت در بیشتر شهر های دنیا قراره یه جشن برگزار بشه، می تونید تویاین لینکواسه جشن ثبت نام کنین D:
ضمنا firefox قصد داره با تعداد download های firefox3 در روز اول انتشار رکورد شکنی کنه، می تونید تویاین یکی لینکاعلام کنین که توی اون روز firefox3 رو download می کنین.

نیلوفر صالحی، آیدا خسروشاهی، اسما قندهاریون

  • شااززز منگولیا