شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نتایج مرحله ۲ هم بالاخره اومد :)

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۱۲ ب.ظ
سلام!

بعد از کلی انتظار بالاخره نتایج مرحله ۲ هم اومد! نتایج کامپیوتر رو از اینجا ببینین:

http://ysc.ac.ir/include_elam_com.php


تبریک به همه اونایی که قبول شدن و بالاخره بعد کلی تلاش به نتیجه شون رسیدن. برین خودتونو آماده کنید برای مرحله ۳ که حتی اگه قبولم نشین از بهترین روزهای عمرتون میشه ;) ایشالا کداتونم باگ نمی خوره و مرحله ۳ هم قبول میشین!
خود مرحله ۳ همون طور هم که احتمالا می دونین دو روزه که هر کدومش یه امتحان حدود ۵ سوال و ۳ ساعت وقت و ایناست که اگه اوضاع بر وفق مراد باشه جاج خواهد داشت. که تو این دوسال که مرحله ۳ برگزار شده اوضاع بر وفق مراد نبوده و جاج نصفه نیمه بوده! سال اول برق باشگاه وسط سری دوم روز اول رفت و شبکه هم روز دوم خراب شد! سال دوم هم از قصد چند تا سوال جاج نداشته! ولی کلا موجود شاخی نیست اگه درست کد زده باشین این مدت و سعی کنین باگ نزنین راحت رد میشه :)
کامپیوتر هایی هم که بهتون میدن روش ویندوز نصبه و dev و چند تا ادیتور دیگه احتمالا خواهید داشت (سال ما که فقط dev بود)
اینهم لینک اطلاعات کلی  کمیته در مورد مرحله ۳ ه. دقت کنید که چون کلا دو سال برگزار شده مرحله ۳ به احتمال خوبی قوانین اون تغییر می کنه و این چیزایی که گفتم مال سال های قبله ولی تو همون حدودا باید باشه!

اونایی که هم قبول نشدن میدونن خودشون که این هم یه مسابقه است مثل مسابقه های دیگه. اگه دومین که سال بعد دوباره برای شرکت در مسابقه فرصت دارن اگه هم نه که صرفا در یک مسابقه شکست خودن. همین. شکست خوردن بعضی وقتا مفیده حواس آدم رو جمع تر می کنه. این حرف رو جدی بگیرین و به زندگیتون برسین! جدی اونقد که فک می کنین المپیاد چیز مهمی نیست :)

نکته: حالا که میبینم یه سریمشترکهست همچنان بین کامپیوتر و ریاضی که مثل پارسال یه سریا میان جاشون.اعتراضهم که هست پس هنوز امید زیادی وجود داره! مثلا یکی از دوستای ما پا شد رفت سنگاپور مسابقات ربوکاپ! بعد یهو گفتن قبوله ولی نمی تونست مرحله ۳ بده دیگه! امیدوار باشید :)

خوش باشید

  • ۹۱/۰۳/۳۰
  • شااززز منگولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی