شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نتایج آمد!

شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۵۲ ب.ظ

سلام!

بالاخره تصحیح  ورقه ها تموم شد. انگار ابر و باد و .... دست به دست هم داده بودن تا این نتایج نیاد. از دیر ارسال کردن پاسخنامه ها گرفته تا شروع شدن دوره تیم و  خراب شدن گیگفا و آخریش هم همکاری نکردن دبیرستان علامه طباطبایی.

به هر حآل تو این آزمون 448 نفر و 32 مدرسه شرکت کردند. مرسوم ه که همیشه نمره ی بهترین فرد اعلام میشه ولی خب من اول این رو بگم که نفر آخر این امتحان تونست یه رکورد بزنه و -29 بشه! یعنی همه تست ها رو غلط بزنه! (مطمئن باشید از قصد کرده :دی) لیست نفرات برتر رو هم می تونید از اینجا ببینید.

سطح سوالات امتحان هم یه کم سخت تر از مرحله 1 واقعی بود و میانگین شرکت کننده ها 21 درصد بود.


برای دیدن نتایج هم ما تا فردا رمز عبور رو به میلتون می فرستیم و با وارد شدن در این سایتمی تونید نتیجه خود را ببینید.

اگر در پاسخ نامه میل وارد نکردید یا رمزی برای شما فرستاده نشد میتونید از نمایندتون کارنامه آزمون رو بگیرید یا به ما میل بزنید و رمز عبور رو بخواهید.


گله یا شکایت (!!!) : ما قرار بود 8 نفر برتر رو اعلام کنیم ولی نفر 8ام از علامه طباطبایی بود . از اونجایی که اسامی جعلی به جای اسامی دانش آموزان به ما داده شد تا فقط خود مدرسه بتونه تشخیص بده دانش آموزانش چه عملکردی داشتن و برای ما و خود دانش آموزان مقدور نباشه، 7 نفر برنر اعلام شدند!

نکته : اگر همچنان علامه طباطبایی به همکاری نکردن پافشاری کرد، دانش آموزان این مدرسه کافیست پاسخ نامه ی خود را به شاززز میل کنند تا کارنامه ی ایشان مستقیما به خودشان و نه به مدرسه، داده شود.


از همه ی مسئولین و مدارسی که با ما همکاری کردند و دانش پژوهانی که این امتحان رو دادند و نیز از دوستانی که صبر کردند تا اعلام نتایج ، سپاس گذاریم!


خب حدود یک ساعت از سال 2012 گذشته ، امیدوارم که سال خوبی باشه براتون!

موفق باشید!




رمز های عبور به میل شرکت کننده ها ارسال شد.

(ممکنه spam شده باشه! spam رو هم چک کنید!)

(اگه هنوز نشده هم بگید!)


  • ۹۰/۱۰/۱۰
  • شااززز منگولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی